کوله پشتی مادر و نوزاد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 آذر 1398
بازدید : 267
نویسنده : ساک وسایل کودک

8. کوله پشتی مادر و نوزاد Mancro Diaper

ویژگی های راحتی
کوله پشتی حمل وسایل نوزاد Mancro دارای جیب های چند منظوره است که برای استفاده روزانه در دسترس شما قرار می گیرد. دو جیب عایق باعث می شود بطری های کودک شما در دمای مناسب نگه داشته شود در حالی که جیب های جانبی دستمال مرطوب بچه را در دسترس آسان قرار می دهند. دارای دو جیب زیپ جلو برای لباس و کفش کودک و یک جیب مش زیپ برای حوله و پوشک است. همچنین می توانید محفظه بزرگی را برای نگه داشتن لپ تاپ یا مجلات خود دوست دارید.

پارچه ضد آب ملزومات شما را از نشت در امان نگه می دارد. این تسمه های پرسه زن را به شما امکان می دهد تا آن را به کالسکه ببندید و کمی از شانه های خود وزنه بردارید. جیب اصلی دارای یک زیپ فلزی دوتایی است تا از اشیاء با ارزش خود در امان بماند.

در هنگام حمل ، دسته آسان و راحت هنگام نگه داشتن آن مانند یک کیف دستی ، زمان راحتی را برای شما فراهم می کند. پنل پشتی و شانه های خالی شده نیز باعث می شود که بتوانید پشت خود را راحت کنید. تسمه های شانه قابل تنظیم است بنابراین مناسب برای افراد با ارتفاعات مختلف است و همچنین سبک است.

ویژگی های اضافی
تضمین سالهای استفاده با دوام است و دارای پد متغیری است که به شما امکان می دهد پوشک کودک را هنگام حرکت راحت تغییر دهید. به رنگ خاکستری و سیاه می آید ، بنابراین به راحتی با لباس شما مخلوط می شود. شیک است ، و هر دو مادر و پدر دوست دارند حمل آن را انجام دهند. پاک کردن آن آسان است ، بنابراین لازم نیست نگران لحظات کثیف کودک خود باشید.

حکم
کوله پشتی پوشک Mancro از پارچه نایلونی ساخته شده است که هم ضد آب و هم بادوام است. محفظه های متعدد کیف را برای خرید و مسافرت مناسب می کند. رنگ های سیاه و خاکستری آن را برای پدر ایده آل می کند. تسمه های پرسه زن ، دستگیره بالا با فشار آسان ، و تسمه های شانه خالی شده آن را برای استفاده روزمره مناسب می کند.
طرفداران

    برای مادر و پدر شیک است
    دارای چندین محفظه است
    ساخته شده از پارچه نایلون مقاوم در برابر آب و بادوام
    دارای یک پد در حال تغییر است
    تمیز کردن آسان
    تسمه های قابل تنظیم
    شامل تسمه های پرسه زن

منفی

    محفظه اصلی بسیار کوچک است بنابراین در سفرهای کوتاه یا یک نوزاد مناسب است

9. ساك لوازم نوزاد کوله پشتی پوشک KiddyCare

ویژگی های راحتی
کوله پشتی کیف کیسه ای KiddyCare با 15 جیب همراه است که ساماندهی کیف خود را آسان می کند. فضای اتاق پذیرای اتاق به شما امکان می دهد تا همه چیزهایی را که لازم دارید برای خود و کودک خود در یک کیسه حمل کنید. 3 جیب عایق نوشیدنی کودک شما را در دمای مورد نظر نگه می دارد در حالی که 2 جیب جانبی تمام نیازهای شما را در دسترس شما قرار می دهد.

با دکمه ای ارائه می شود که به شما امکان می دهد هر دو دسته بالایی را قفل کنید تا بتوانید کیف را بر روی پرسه زن آویزان کنید. تسمه های عقب برای اطمینان از راحتی هنگام حمل کیف به عنوان کوله پشتی ، خالی شده اند. طراحی کوله پشتی باعث می شود که حمل پدرها راحت باشد و همچنین دست های شما را آزاد می کند.

ویژگی های اضافی
این کیف از پارچه ای باکیفیت ساخته شده است تا از پارگی آن در درزها برای اطمینان از سالهای کاری جلوگیری شود. زیپ های آهن با یک شکاف امنیتی ضد سرقت قوی هستند. شما دوست دارید که ساخت آن نمای زیبایی به شما ببخشد. در 5 رنگ مختلف عرضه می شود و به شما آزادی انتخاب یکی را که دوست دارید ، می دهد.

این کیف گارانتی مادام العمر را ارائه می دهد ، بنابراین اگر مشکلی پیش نیاید ، نگران نباشید. سبک و طراحی مدرن این امکان را به شما می دهد که هنگام رشد کودک از کیسه به عنوان یک کیف دستی معمولی یا کوله پشتی استفاده کنید.

حکم
کوله پشتی چند منظوره KiddyCare سبک است اما در عین حال محکم و مناسب برای سفر مناسب است. جادار است و تمامی وسایل مورد نیاز خود را با بندهای راحتی برای حمل آسان نگه می دارد. تمیز کردن ، شیک بودن بسیار آسان است و با قیمت رقابتی ویژگی های بسیار خوبی را ارائه می دهد و به شما ارزانی زیادی را می دهد.
طرفداران

    دارای چند جیب
    جادار است
    بنابراین سبک است بنابراین قابل حمل است
    بادوام و شیک
    پاک شوندگی راحت
    پنج گزینه رنگ ارائه می دهد

منفی

    برای بستن هر دو دست نیاز دارد

10. کیسه های مرطوب پارچه پارچه ای مرطوب مرطوب - Yarra

ویژگی های راحتی
هیچ راهی بهتر برای پوشیدن پوشک های آلوده کودک شما از این کیسه پوشک پارچه ای وجود ندارد. دارای دو جیب است که به شما امکان می دهد پوشک مرطوب را از تمیز جدا کنید. بستن زیپ حاوی نشت و بوی افتضاحی است. این ویژگی دارای یک دسته ضربه محکم و ناگهانی برای حمل آسان روی دستان شما ، برای اتصال به پرسه زن خود یا آویزان کردن بر روی میله کمد است.

دوخت با کیفیت بالا یک کیف دوام به شما می دهد. به لطف پارچه پلی استر ضد آب است. این می تواند 5-7 پوشک پارچه ای را به اندازه کافی نگه دارد تا کودک شما در طول آن راحت باشد. آنها در چندین رنگ و چاپ موجود است که هر مادر شیک دوست دارد. همچنین در اندازه های مختلف عرضه می شود بنابراین می توانید انتخاب کنید که چه چیزی برای شما مناسب است. ما دوست داریم که برای تمیز کردن بدون استرس قابل شستشو باشد.

ویژگی های اضافی
این ساك نوزاد ديجي كالا پارچه ای نه تنها پوشک مرطوب ، بلکه لباس های کثیف و لباس شنا مرطوب را نیز بدون پوشاندن لباس های تمیز نگه می دارد. همچنین برای حمل لباس های کار خود در سالن بدنسازی نیز آماده است.

حکم
کیسه پوشک پارچه ای 2 در 1 Yarra ضد آب است و دارای دو جیب زیپ دار است که حاوی نشت و بو است بنابراین از نظر c مناسب است




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








معرفی کوله پشتی و کیف وسایل نوزاد و همچنین نحوه خرید اینترنتی ساک وسایل نوزاد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساک لوازم نوزاد و آدرس diaperbag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com